Kersttijd in Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu Kersttijd in Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

Kersttijd in Houston

Door: GK (pictures provided by: GK)

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

14 December 2008 | Verenigde Staten, Houston

De aanloop naar kerst begint in Amerika na Thanksgiving en staat vooral in het teken van hoeveel de mensen nog gaan uitgeven in de laatste weken van het jaar. In Houston merk je ook nog niet zoveel van de economische crisis als je op de drukte bij de winkels afgaat. De parkeer terreinen staan 's zaterdags propvol zodat Wienanda en ik zelfs onverrichtwer zake maar naar huis terug gegaan zijn afgelopen zaterdag omdat we de auto niet eens kwijt konden bij de Memorial city Mall. (We zouden daar nog even gaan shoppen zodat Wienanda weer een ritje in de auto kon maken :P. De kerst verlichting brand al wel uitbundig in de wijk bij ons in de buurt zoals je op de foto en het filmpje kunt zien. Ook weer lekker overdreven veel verlichting buiten en om het huis maar toch ook wel leuk om dat in het donker te zien. In het echt is het ook mooier dan op de foto en de film. We zien er naar uit om de kerst dit jaar eens mee te maken in Houston.

• 15 December 2008 - 15:14

Wienanda (J):

Onze Esther van 1,5 staat vol enthousiasme naar het scherm te wijzen: mooi, lamp!

Gezegende feestdagen en een goed 2009 toegewenst

Groeten van Erik en Wienanda, David, Marieke, Laura, Ruben en Esther

• 15 December 2008 - 20:55

Joke:

Ja, da's echt op z'n Amerikaans, ze kijken niet op een lampje meer of minder :-) Maar wel leuk/gezellig om te zien.

Hele fijne kerstdagen! Groetjes, Joke.

• 15 December 2008 - 20:59

Marja:

Het is echt heel mooi.
    Doen ze dat nu allemaal of is dit toch ook wel een uitzondering?
    Fijne feestdagen toegewenst.
    Fam. Ruben