Reading United Kingdom (Engeland) - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu Reading United Kingdom (Engeland) - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

Reading United Kingdom (Engeland)

Door: GK (pictures provided by: GK)

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

20 Februari 2009 | Verenigde Staten, Houston

Afgelopen 3 weken in Reading (bij Londen) geweest omdat daar het project voortgezet wordt bij de nieuwe Project Management Contractor Foster Wheeler.
Reading is een leuk oud stadje aan de Thames. Gedurende de eerste week van februari was het koud en hadden we sneeuw. Verder misten we niks in Reading want er was een Starbucks (meer dan een zelfs) MC Donalds, Subway, TGI Frydays dus voldoende fastfood.Het gebouw van Foster Wheeler ligt in het centrum vlakbij de ruines van een oude abdij. Het gebied wordt Abbey Gardens genoemd.
Nu maar wachten totdat we kunnen verhuizen naar Reading om daar het project af te maken.

• 21 Februari 2009 - 09:47

Marja:

Hoi Gosse,
    Zo te zien is het ook nog een oud plaatsje. Ziet er wel leuk uit.
    Ik hoorde dat je nu weer in Houston zit met Hans.Wel zo gezellig.
    Groetjes van allemaal.
    Marja

• 21 Februari 2009 - 13:57

Joke:

Hey Gosse,

leuke foto's, maar jammer dat je er in je uppie zit :-(
    Hoop dat ze spoedig een woning/app. voor je vinden, zodat de fam. je ook eens een bezoekje kan brengen, wel zo gezellig.

Vele groetjes, Joke