13 april 2009, 2e Paasdag - Dagje Brugge - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu 13 april 2009, 2e Paasdag - Dagje Brugge - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

13 april 2009, 2e Paasdag - Dagje Brugge

Door: MK (pictures provided by:Mirjam,Cornelis,Els&Hans)

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

16 April 2009 | Nederland, Terneuzen

Hallo allemaal!

Na heel wat maanden was papa eindelijk weer eens thuis (in Terneuzen) en zijn we 2e Paasdag met het hele gezin+aanhang een dagje naar Brugge geweest. Als afsluiting hadden we een etentje in de Toverwok, te Sluis.
Om een uur of 11 konden we met 14 man in 3 auto's mooi in optocht vertrekken naar het buitenland (want dat zijn we toch wel gewend ondertussen, al dat gereis ;-)).
Na een mooie, zonnige autorit kwamen we net na de middag in Brugge aan. Bij het VVV-kantoor hebben we een brochure incl. kaart gehaald. We besloten om eerst naar de Markt te lopen en daar hebben we allemaal wat gedronken en een echte Brugse wafel gegeten. Toen maakten we een rondvaart en daarna nog een wandeling door 'het stille Brugge'. Uiteindelijk kwamen we rond een uur of 6 in Sluis aan. Toen waren we allemaal wel toe aan een lekker hapje. Het wokken viel bijzonder in de smaak, vooral bij de jongens..!!
We kunnen terugkijken op een mooie, gezellige dag, die zeker voor herhaling vatbaar is :)

• 16 April 2009 - 19:22

Joke:

Ziet er supergezellig uit. En die "texaanse oliemagnaat met security" ziet er wel héél echt uit;-) (Leuk idee, King Albert)
    Degenen die binnenkort weer richting Houston gaan: een hele goeie reis.
    Groetjes, Joke