Vakantie in Amerika - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu Vakantie in Amerika - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

Vakantie in Amerika

Door: WK (pictures provided by: WK)

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

06 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Houston

Hello ye all!

Afgelopen maandag zijn we met het vliegtuig naar Las Vegas vertrokken. 's Avonds een rondrit Las Vegas by night gemaakt en dinsdag hebben we ons de hele dag in downtown LV vermaakt. Shark's Reef bezocht, een aquarium met veel grote vissen en haaien!! Door alle casino's gelopen ;) en een ritje gemaakt in de NYNY Roller Coaster. Ik dan, papa en mama zaten beneden op een bankje te wachten, of course (cowards...).
Vandaag (woe) hebben we de Grand Canyon Tour gemaakt. Met een busje anderhalf uur door de desolate woestijn gereden, met kleine dorpjes en een paar verstrooide huisjes waar mensen woonden die allemaal junk verzamelen omdat ze niks beters te doen hebben (volgens onze driver). Iedereen heeft minimaal 2 boten in de tuin liggen, terwijl er nergens water te bekennen is...
Ondertussen Hoover Dam bekeken en uiteindelijk overgestapt in een bus die ons naar 2 punten van de Grand Canyon reed. Eagle's Point met de Skywalk en Guana Point met super uitzicht op de Colorado river.
Op de terugweg konden we luisteren naar een discussie, tussen de driver en een van de passagiers, over de betrouwbaarheid van democratic dan wel republic presidents. Het kwam er uiteindelijk op neer dat geen enkele politicus te vertrouwen is, van welke partij die dan ook is :p

• 07 Augustus 2008 - 17:32

Joke:

Hey hallo, hoop dat jullie vakantiegeld verdubbeld is, daar in Las Vegas ;-)
    En wat een gave foto's van de Grand Canyon, super. (Wienan, je kan zo op de cover van National Geographic:-) Geniet van al het moois!
    Groetjes, Joke

• 09 Augustus 2008 - 18:38

Mees En Corrie:

Bericht gelezen en foto's gezien. Nu hebben jullie wel een bijzondere vakantie, het ziet er daar allemaal mooi uit. Hoop dat je er veel van genieten, maar zo te zien is dat wel zo.
    Groeten Corrie en Mees.

• 09 Augustus 2008 - 19:20

Marja:

Ik krijg al de kriebels in m`n buik als ik Nellie bij die afgrond zie staan.Erg indrukwekkend.

• 21 Augustus 2008 - 16:23

Albert:

Halla allemaal daar! Zo dat ziet er gaaf uit zeg, de Grand Canyon. Pas maar op dat er niemand invalt...:) Wienanda gok je niet teveel?! Groeten aan Anja en Marco.

Groetjes, ALbert

• 22 Augustus 2008 - 11:03

Erik D.:

HK check je mail ;) (ik snap het wel hoor :P)
    maaruh klinkt wel heel gaaf dat. Lijkt me echt süper toll om die grand canyon te zien ;)
    Groeten Erik

• 02 September 2008 - 08:10

Joop En Riet:

Heb de foto's nu pas bekeken .
    was diep onder de indruk van de grand canyon(was Gosse van plan om naar beneden te abseilen)?Oei en dan Las Vegas. Toch geen dollars verspeeld hoop ik,je hebben wel genoten zo te zien.
    groetjes van ons allen.