Reis en aankomst in Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu Reis en aankomst in Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

Reis en aankomst in Houston

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

14 Februari 2008 | Verenigde Staten, Houston

s"morgens vroeg om 05:00 uur stond de schiphol taxi voor de deur om ons naar Zaventem (Brussel) te brengen. We waren daar zonder oponthoud maar vernamen dat de vlucht naar Amsterdam een uur vertraging had vanwege de mist.
We zouden dan de vlucht naar Houston nog kunnen halen maar niet meer naar de hal om nog afscheid te kunnen nemen van de kinderen. Gelukkig bleek de vlucht naar Houston ook weer een half uur later te gaan zodat we toch nog net good-bye konden zeggen in de hal. Het moest ook niet langer
duren want het was al met al emotioneel genoeg.
De vlucht verliep zonder problemen en totaal geen turbulenties.
In Houston stond de auto klaar maar we misten een koffer. Deze zal naderhand gebracht worden. Ergens wel handig want de auto zat propvol met nog twee koffers tussen de stoelen en 4 in de kofferbak.
De sleutels opgehaald bij het Dow Center om 17:30 uur en om 18:00 uur eindelijk thuis in het apartement. Gelukkig was alles aanwezig.
Alleen de telefoon en internet doen het nog niet.
De volgende dag eerst een ATM machine opgezocht om wat dollars uit de muur te trekken. En dat werkte. Daarna bij een Randalls Flagship supermarkt de eerste levensbehoefte ingeslagen ( 1 gallon can Low fat Milk etc).
Het weer is droog, half bewolkt en rond 20 graden.

• 15 Februari 2008 - 09:42

Wienan:

Buna!!
    Nice to see the pictures! Hans met z'n PSP in het vliegtuig, kan niet missen he;)
    Hoop dat jullie je spullen snel op orde hebben in het huis en echt gaan settelen!

Knuffel!

• 15 Februari 2008 - 10:34

Anja:

Fijn te weten, dat jullie goed zijn aangekomen. Door internet en MSN lijkt het of jullie toch niet zover weg zijn.
    Gisteren al de eerste contacten tussen Hans en Denise, dus helemaal top!!

Groeten!!

• 15 Februari 2008 - 10:46

Anja:

Hé, er is nog een Anja. Moeder van Denise?
    Fijn dat alles zo vlot verlopen is. Hopelijk bevalt het appartement. In ieder geval de lobby met internet... ;)
    Veel succes met de eerste dagen. Mir en Hans, ben benieuwd wat jullie eerste indrukken waren van Amerika!

Knuf en kus
    Anja

• 15 Februari 2008 - 19:36

Joke:

Hallo Kolbeekjes, goed te horen dat alles voorspoedig verlopen is. Ik had al via-via gehoord dat je aangekomen waren. Ziet er wel gezellig en netjes uit (nog wel ;-) En wat een heerlik temperatuurtje: om jaloers op te worden!!!! Nog last van een jet-lag? Gelukkig hebben je de tijd om bij te komen. Tot horens en vele groeten, Joke.

• 15 Februari 2008 - 20:53

Mees En Corrie:

Jullie berichten gelezen en foto's bekeken. Gelukkig dat jullie goed aangekomen zijn. Heerlijk zeg 20 gr. warmer dan hier. Verder hier alles goed.
    Veel groeten; Mees en Corrie.

• 16 Februari 2008 - 21:11

Hans:

lol, ik zie er enorm gek uit maar dat komt omdat de foto iets te laat is genomen. Ik trok 1 seconde hiervoor een heel raar gezicht dus dat is op deze foto een beetje raar uitgekomen;)

• 18 Februari 2008 - 21:14

Marja:

Ik kom er een beetje laat achter dat ik hier ook wat over jullie kan lezen.
    Ik zat op mail te wachten.
    Nellie, via Hans en Eric heb ik je adres nu, maar stuur gerust nog een mailtje he.
    Groetjes van ons allemaal.

• 19 Februari 2008 - 08:44

Janneke:

Hee Kollie, leuk om zo op de hoogte te blivjen!! Wel gek dat je nu gewoon ECHT weg bent. Maak er wat van daar! Kus, Janneke