Onze spullen zijn aangekomen in Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu Onze spullen zijn aangekomen in Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

Onze spullen zijn aangekomen in Houston

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

21 Februari 2008 | Verenigde Staten, Houston

De spullen die we meegenomen hebben zijn aangekomen. Helaas hebben ze op het vliegveld in de regen buiten gestaan en is er hier en daar wat nat geworden. De schade viel achteraf mee. Alleen wat boeken die uitelkaar lagen.
Voor de rest is het nog even uitvinden waar de dichtsbijzijnde winkels, postkantoor, bank, enz zijn.
Maar ons eerste ontbijt beviel al goed.

• 21 Februari 2008 - 14:46

Joke:

Hoi iedereen, zat net Gosse's mailtje te lezen, toen dit berichtje binnenkwam.
    En, Nellie en Hans, ik hoorde dat niet alleen de dozen nat geworden waren, maar dat ook jullie flink nat geregend zijn:-)
    Hou het weerbericht maar goed in de gaten mocht je nog eens om boodschappen gaan.
    Groetjes, Joke(ik laat me nog wel horen via de mail)

• 21 Februari 2008 - 15:17

Wienan:

Nice, die pics! Raar hoor, dat jullie daar nu wonen komende jaren.
    Mam, krappe keuken valt nog best mee! iig genoeg ruimte om je kont te keren toch? ;)
    En als we nog nieuwe boeken op moeten sturen zegt u het maar! :)
    Morgen 1e afspraak met stagebegeleider...brrr...

Tot de volgende mail!
    Knuffel voor iedereen!

• 21 Februari 2008 - 15:35

Anja :

Hoi daar, toch heerlijk als je eigen spullen er weer zijn. Alles een plekje geven in het appartement. Succes met de lessen engels en Hans succes op school.
    Nellie, ik heb begrepen dat je graag kookt en bakt, dus dat moet vast wel gaan lukken in zo'n keuken.
    Kolbeekjes in Nederland, jullie ook sterkte nu het ouderlijk huis even niet bewoond is.

Doeg!!

Groeten,
    Anja (inderdaad de moeder van Denise)

• 23 Februari 2008 - 15:52

Anja (dochter!):

Jammer van de natgeworden boeken maar waren ze niet al gelezen? Het was toch niet Mirjam's nieuwe boek 'What not to wear'? Mam, heeft u een excuus om bij 'Bruna' te gaan winkelen...
    Maar zetten jullie er wel een beetje meer foto's op? Ben zo benieuwd naar alles! 'k Zag Hans al met een gallon melk aan het ontbijt :D

xxx Anja

• 23 Februari 2008 - 23:27

Hans:

Sorry, maar internet in de algemene ruimte (Waar we nu nog steeds zitten als we op internet willen) is behoorlijk traag, en thuis is internet nog niet aangesloten dus foto's komen wel meer als internet is aangesloten denk ik:)
    Dus nu moet je het nog even doen met een paar karige fototjes;)
    Hopelijk hebben we vanaf begin volgende week thuis internet..
    joooo

• 24 Februari 2008 - 19:41

Jij:

doe maar even

• 28 Februari 2008 - 13:48

Heleen En Aukje:

heey mirjam en fam!
    Leuk om wat van je te horen! Echt grappig om te horen hoe je t nu hebt, en dat je al een beetje gewend bent! Heel veel succes met het zoeken van een baan enzo meis, laat maar horen wanneer het zo ver is!
    Hier gaat alles ook okey, mis je de VGSW al? Wij jou wel hor!!! We zijn inmiddels nog maar met zn 14en...;)
    Now hou ons op de hoogte van alles he!?
    Liefs Heleen en Aukje