We zijn naar de Houston Rodeo geweest. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu We zijn naar de Houston Rodeo geweest. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

We zijn naar de Houston Rodeo geweest.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

07 Maart 2008 | Verenigde Staten, Houston

Ieder jaar vind er in Houston in het reliant Stadium een grote Rodeo (Nadruk ligt bij de uitspraak op Ro en niet op de)plaats en daarnaast een livestock show ( show van koeien,paarden varkens enz welke verzorgt zijn door kinderen. Alles is bedoeld om schoolgeld bijeen te brengen voor kinderen die een opleiding willen volgen voor farmer.
Hier moesten wij natuurlijk naar toe en daar hebben we de woensdagavond voor uitgetrokken. Een prachtige belevenis om live te zien hoe iemand op een wild paard of een wilde stier probeert te blijven rijden.
Op het programma stond ook nog het vangen van een kalf door scholieren. Degene die er een kon vangen en naar het middenterrein kon brengen ontving sowieso een studie beurs (Scholarship). Van de foto's krijg je een beetje een indruk wat het was.

• 07 Maart 2008 - 08:12

Marja:

Dat ziet er nogal behoorlijk ruig uit.
    groetjes Marja en de anderen

• 07 Maart 2008 - 10:23

Anja:

Cool, maar waren het wel echte stieren? Ik zie alleen paarden.
    Maar pap, u ziet er geweldig uit hoor! Goed aan het integreren! :-D
    Mam, nu nog een koffie ochtendje bij Starbucks beleven...
    xxx Anja

• 07 Maart 2008 - 11:43

Wienan:

Dat zijn tenminste echte mannen ... :p
    Mirre, geen zin om weer een paar paardrij-lessen te gaan volgen? Di's toch nét ff wat anders he ;)
    Houden ze zulk soort Rodeo's ook in de zomer?? (a)
    Leuk dat jullie daar geweest zijn! En mam, Anja heeft gelijk over Starbucks-ochtendje! (iig over de koffie ;) )
    Weet u alvast waar u mij in de zomer kan dumpen... :p

Mijn eerste stage-week zit er bijna op! Nog een middag! Mail wel wat uitgebreider over het hoe en wat!
    Hans hoe is je school bevallen??

Kus voor iedereen! (deel em maar :p)

• 07 Maart 2008 - 20:58

Joke:

Hoi, kreeg eerst de video (nadruk op vi)niet opgestart, alleen maar veel lawaai. Maar het is gelukt en zoals Mar al zegt: ziet er inderdaad ruig uit, daar waren onze paardrijlessen nix bij.:-)
    Nellie, heb net je e-mail gelezen en een reactie daarop volgt nog. Groetjes, Joke.

• 11 Maart 2008 - 21:30

Krijn En Mini Van Fr:

hallo daar, wat leuk om jullie zo op deze manier te volgen.
    Onze zoon Rudy is momenteel ook voor zijn werk in USA allen hij maar voor 3 weken.
    Alles goed daar bij jullie, al aardig gewend?
    Leuk om jullie foto's te bekijken.
    Zijn de kinderen ook al gewend op school?
    Groetjes uit Terneuzen van Krijn en Mini van Fraeijenhove

kc_vanf@live.nl

• 13 Maart 2008 - 01:21

Mirjam:

Wienanda......!!!
    Je moet jou kus niet laten delen!:O
    Daar komt alleen maar ruzie van! Domoor! Snap dat dan!:P
    Iedereen riep hier 'IK WIL M!' -NEE IK!- En er zijn heel wat klappen gevallen kan ik je verzekeren...! Volgende keer moet je dan toch maar wat guller zijn en er maar gewoon 4 geven, dan is het goed! ;)

Kusje! (ALLEEN voor jou! Anders krijg je net zoiets!;))
    Mir

• 18 Maart 2008 - 06:55

Carla:

Hoi Houstonezen( heten jullie nu zo?), kreeg net een lange mail binnen van jullie. Is die van mij naar jullie vorige week wel aangekomen?
    (betreffende foto 4 ;)
    Hans, prettige spring-break toegewenst van Lien.
    Groetjes Carla

• 18 Maart 2008 - 13:54