We zijn (bijna) naar de Golf van Mexico geweest! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu We zijn (bijna) naar de Golf van Mexico geweest! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

We zijn (bijna) naar de Golf van Mexico geweest!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

22 Maart 2008 | Verenigde Staten, Houston

Vrijdag 21 maart zijn we naar de kust gereden naar de zogeheten Kemah board walk.
Je kunt er over een lange steiger langs de waterkant lopen.
Kemah is een plaatsje aan de Galveston Bay, een inham van de Golf van Mexico, waar vanalles te beleven valt.
Onder andere een houten 8 baan welke een maximum snelheid haalt van meer dan 50 Mile per hour oftewel meer dan 80 km/hr.
Verder een boottocht gemaakt met een grote speedboot genaamd de Beast met een snelheid van ongeveer 65 km/hr. Dat was best wel een spectaculaire en ook wel een natte ervaring. De kapitein had beloofd dat we gegarandeerd nat zouden worden en dat gebeurde dus ook.
Was wel een lekkere verkoeling want door de zon waren we al bijna verbrand.
Uiteindelijk is deze dag voor Hans en Papa niet zo goed afgelopen zoals jullie op de foto kunnen zien.

• 22 Maart 2008 - 10:43

Joke:

Wow, dat is nog eens een super-gave boot. Hij ziet er een stuk vrolijker uit dan de houten baan.
    En wat hebben Hans en Gosse uitgehaald om in zo'n gratis hotel terecht te komen?Zo te zien hebben ze het wel naar hun zin, dus laat ze nog maar even "zitten" :-)

Gezellige paasdagen en groetjes,
    Joke

• 22 Maart 2008 - 12:55

Anja:

Jippie! Weer een nieuw berichtje! Altijd leuk om te lezen. :D
    Leuk uitstapje gemaakt! Jullie zijn toch ook wel ín de rollercoaster geweest he, of stonden jullie erbij en keken jullie ernaar? :s
    Die mannen toch, blijkt wel weer dat die zich nooit kunnen gedragen! :p
    Komende week nog meer op stap?
    Fijne vakantie!
    (k) Anja

• 22 Maart 2008 - 12:56

Anja:

Hmmm, hij pakt dus niet alle smiley combinaties. Naja, jammer dan.

• 23 Maart 2008 - 16:27

Anja :

Geweldig dat jullie zo een stuk van Amerika ontdekken. Fijne paasdagen gewenst en geniet van alles om jullie heen.

Bij jullie mooi weer, bij ons koud en herfstachtig. Lekker bij de open haard.
    Maar laten we maar hopen dat ook hier binnenkort het voorjaar gaat beginnen.

Tot een volgende keer maar weer!

Groeten,
    de Kolijntjes uit Terneuzen

• 28 Maart 2008 - 10:37

Erik D.:

Ziet er inderdaad vet uit. Hans, khou dit ook wel redelijk in de gaten :P ;)

• 07 September 2008 - 06:51

MK:

Haha, maar goed dat ik mn telefoon bij me had die dag, anders was er geen foto geweest van onze mannen achter de tralies..!!
    Ik lees nu pas dat die foto nogal in trek is bij de lezers/kijkers, toch leuk, ook al lees ik het 9498734 maanden na dato :P