We zijn naar het Space Center Houston geweest. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu We zijn naar het Space Center Houston geweest. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

We zijn naar het Space Center Houston geweest.

Door: HK (pictures provided by: GK)

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

16 Juli 2008 | Verenigde Staten, Houston

Samen met Cornelis en Samantha zijn we naar het Space Center in Houston geweest.
Het is ongeveer 3 kwartier rijden bij ons vandaan. We volgden de I45 naar het zuiden en sloegen af naar NASA road nr1.
De tickets hadden we al via internet gekocht dus we konden zo naar binnen.
Er waren verschillende filmvoorstellingen met beelden vanuit het Skylab en de lancering van de Space shuttle.
Verder hebben we aan een echt stukje maansteen gevoeld en konden we een hele verzameling maanstenen bewonderen achter glas. Verder hebben we een apollo raket kunnen bekijken die in een hal lag.

• 17 Juli 2008 - 07:15

Truus Van Den Berg:

Altijd de moeite waard om iets van jullie te horen!
    Wij zijn ooit ook in het Space Centre geweest. Henk daarna nog eens.
    Leuk om Mirjam hier weer te zien. En Wienanda.
    Bedankt voor de mooie plaatjes. Heb het goed samen.

• 17 Juli 2008 - 08:09

Joke:

Hey hallo, dat zal wel héél interessant zijn geweest. Mocht ik óóit eens in Houston komen, dan zou ik daar ook wel eens willen kijken. En wat zijn die mannen sterk..... De één tilt de maan, de ander houdt hem tegen en de derde? Oh nee, die doet niets, maar die heeft tenslotte vakantie ;-).
    Groetjes, Joke