Weather museum Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu Weather museum Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gosse en Nellie Kolbeek - WaarBenJij.nu

Weather museum Houston

Door: GK (pictures provided by: GK)

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Nellie

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Houston

Vandaag zijn we naar het weermuseum in Houston geweest om ons voor te bereiden op een orkaan. Je weet maar nooit of er een richting Texas en dan ook nog net over Houston gaat.
In het museum indrukwekkende foto's gezien van de overstromingen die de tropische storm Allison in 2001 in Houston heeft veroorzaakt. Als zoiets nog eens gebeurt weet ik niet of wij onze voeten wel droog houden in het apartement.
In het museum hadden ze een aardig apparaat staan waarmee ze een tornado konden simuleren. Verder veel uitleg over het ontstaan van orkanen en tormnado's. Volgens een mededeling in het museum heeft Texas het wereld record aan regenval op zijn naam staan.

• 19 Juli 2008 - 22:26

Wienan:

Haha pap! De weersverwachtingen voorspellen op tv he?! Jaja, eindelijk snappen we waarom u altijd zo geinteresseerd was in het weer en met uw weerstation alles bijhield. U overwoog gewoon een carriereswitch ;)
    (Hoop dat u nu, na 1x oefenen genezen bent van dat idee :p)
    Tot over 'n week!! :D
    Xxx

• 21 Juli 2008 - 20:34

Joke:

Gosse, heb je ook nog een weersvoorspelling voor ons ;-), want het is hier wel errug triest :-( Een zonnetje zou ons goed doen ;-)
    Groetjes, Joke